keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Tahaton tauko

Netti uudessa asunnossani lakkasi toimimasta maanantaina kokonaan. Joudun siis käyttämään nettiä yliopistolla. Tänään toin oman koneeni mukana, jotta pääsen kirjoittamaan tänne blogiin lyhyesti. Yleisillä koneilla yleisissä, ruuhkaisissa tiloissa en ole viitsinyt blogiin kirjautua, tehnyt vain pakolliset opiskelutyöt ja sillä hyvä. Jopa Facebookista olen ollut tauolla monta päivää.

Toivon kovasti, että netti saadaan toimintaan - edes sinä hitaana versiona - lähipäivinä. Blogin päivitys on tämän ja ensi viikon aika satunnaista johtuen netittömyydestä sekä valtavasta kiireestä opiskelu- ja työasioissa.

Tänään kun otin koneen mukaan olin myös laiska; tulin autolla yliopistolle. Ulkona sataa kaatamalla vettä, pyöräni satula on edelleen vinossa ja kone painaa tuskallisen paljon, joten tuhlasin bensaa ja menetin päivän urheilut. Tunnen tästä huonoa omaatuntoa, varsinkin kun viikonloppuna ja tänään on tullut syötyä herkkuja. Oikein tunnen ihossani, kuinka perse taas levenee parin kilon verran.

Aamulla kävin jälleen labrassa sisätautilääkäriä varten. Kiireisenä menin labraan vähän liian myöhään ja meinasin myöhästyä seminaarista. Viimeksi sieltä pääsi niin sujuvasti pois etten osannut varautua pitkään jonotukseen. Kuitenkin olin paikalla liian aikaisin: ohjeiden mukaan minun olisi pitänyt olla pystyasennossa kaksi tuntia ennen verikoetta ja olin ollut hereillä vasta puolitoista tuntia päästessäni näytteenottoon. Minulle asti ei ohjetta ollut tullut, vaan se tuli yllätyksenä aamulla. Toivottavasti se ei pahasti haittaa tuloksia. Lääkäriaika lääkityksen tarkistamista varten on vasta lokakuun puolivälissä, mahdollisesti silloin voisin jopa olla raskaanakin. Ainakin teoriassa.

Huomenna, jos netti suo, päivitän viikon laihdutustekstin. Vielä en ole vaa'alle uskaltautunut.

2 kommenttia:

  1. Kerttu, mulla oli jo ikävä! :) Ihmettelin, minne olit kadonnut. Toivottavasti saat toimivan netin pian.

    Ei ole mitään syytä tuntea huonoa omaatuntoa tuosta yhden päivän autoilusta. Välillä pitää päästää itsensä vähän helpommallakin, niin jaksaa taas paremmin!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Rowan. :)
    Kyllä tästä blogimaailmasta on tullut tärkeä osa elämää, kun en päässyt lukemaan muiden blogeja enkä purkautumaan omaani olin ihan haljeta. (istun edelleen tekemässä töitä yliopistolla, kaikki nykyään netin varassa ja parin arkipäivän netittömyys kostautuu)

    Katsotaan kuinka rankaistaan laiskan herkutteluviikonlopun ja tämän päivän autoilun jälkeen vaa'alla huomenna aamulla..

    VastaaPoista